Podmínky čistění
- Zákazníci jsou povinni řídit se všeobecnými podmínkami, které jsou vyvěšeny v provozovně.
- Platba za vyčištění oděvů se provádí vždy předem. Výše platby za jednotlivé druhy oděvů je uvedená v ceníku.
- Za čištění dětských oděvů je účtováno 50 % z ceny čištění příslušného oděvu dle platného ceníku.
- Účtenka je jediným dokladem k vydání oděvu.
- Doba čištění je individuální, záleží na typu oděvu a na druhu čištění. Nejkratší doba vyčištění jsou 3 dny, pokud se zákazník a provozovatel nedohodnou jinak. Provozovatel čistírny se zavazuje dodat objednanou službu řádně, včas a v odpovídající kvalitě. V případě čištění oděvů zajištěného přepravní službou je objednávka expedována do 5 dnů od přijetí.
- V případě ztráty účtenky je zákazník povinen předložit občanský průkaz, oděv co nejpřesněji popsat a vyplnit prohlášení o ztrátě účtenky.
- Zákazník je povinen si vyčištěné oděvy vyzvednout do 14 dnů ode dne, kdy oděv předal k čištění. Pokud si oděv nevyzvedne do 14 dnů ode dne, kdy předal oděv k čištění, je povinen zaplatit provozovateli poplatek za uskladnění oděvů ve výši 5,-/kus 1 den. Zákazník si zakázku musí vyzvednout nejpozději do 6 měsíců ode dne, kdy byl povinen si zakázku vyzvednout. Pokud tak neučiní, je provozovatel oprávněn tuto zakázku věnovat charitě.
- Čistírna není odpovědná za věci, které zůstanou v kapsách, a neodpovídá za škodu, kterou mohou způsobit během čištění.
- Čistírna nezodpovídá za škody na knoflících, vycpávkách, zipech, plisování, gumových součástech a nápisech, které by vznikly při čištění, zaviněné nesprávným, resp. nedostatečným označením ze strany výrobce.
- Čistírna nezodpovídá za úplné odstranění skvrn po jednorázovém čištění, především když skvrny byly staré nebo už předtím prané. Skvrny nelze samostatně detašovat. Prosíme zákazníky, aby obsluhu informovali, zda a jakým způsobem se již pokoušeli skvrny odstranit.
- Reklamaci na zjevné vady je třeba uplatnit při převzetí zakázky, na pozdější reklamaci nemůže být brán zřetel, ostatní do 3 měsíců (dle § 654 Občanského zákoníku). Při reklamaci bude vyplněn a podepsán reklamační list, přičemž provozovna i zákazník obdrží po jednom vyhotovení. Reklamace bude vyřízena za podmínky, že zákazník předloží originál účtenky z čistírny, zakázka bude mít původní označení, s kterým byla přijata, nebude nošena či nijak upravována, a to do 30 dnů po doložení všech dokumentů potřebných k vyřízení reklamace.
- Provozovna nese odpovědnost za ztrátu oděvu a řeší se v rámci reklamačního řízení.
- Reklamační řád je uložen v provozovně a bude na požádání předložen.
- Čistírna může odmítnout vykonání služby, především jedná-li se o oděvy bez etiket (symboly k čištění a žehlení) a bez označení druhu materiálu oděvu. Takovéto oděvy přijímá čistírna pouze na zodpovědnost klienta.
- V dalším se podmínky poskytování služeb řídí Zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. a Občanským zákoníkem 40/64 Sb. ve znění platných doplňků, změn a úprav.